lørdag, august 05, 2006

Ugens Ministerkommentar

Så skete det! Fru Ministeren er på banen igen.
Hr. Mads har været en rigtig bølle de sidste par nætter. Han har astmatisk bronkitis og sover i et tre timers træk, hvorefte rhan vågner og skriger. Vi har deltes om opgaven, men Fru Ministeren er i dag mest træt.
Hr. Mads traskede kl. 14.30 rundt med en pakke rugbrød (STORT vink med en vognpark) og jeg krævede min ret til at forberede mit arbejde i næste uge, så jeg mente, at Fru Ministeren skulle ordne maden til sønneke. Hun derimod holder siesta - uden at have fået lov ... Jeg spørger ydmygt, diskret og tilbageholdende (som jeg efterhånden har lært, at hun skal have det), hvad hun laver, hvortil kommentaren er:

Jeg forsøger at få mine hjerneceller til at arbejde sammen. De løber
skrigende væk hver gang de ser hinanden ...
Se - det forklarer jo en del!

Ingen kommentarer: