søndag, april 09, 2006

Færøerne - paradis på jord

Så er er jeg landet efter to fantastiske oplevelser:

  1. Turen til Færøerne. Nu er jeg ikke videre berejst, men Færøerne må være noget for sig selv. Helt fantastisk natur og vi var utrolig heldige med vejret. Høj sol og masser af bjerge. Turen bød på total afstressende begivenheder som naturvandringer, rundvisninger og højdepunktet, som ikke kan planlægges: Grindedrab. 138 grinder på stranden i Gyør. Det fås ikke bedre! Der må jeg have familien med op engang.
  2. Forsinket fødselsdagsfest for mine mandlige venner og familiemedlemmer! Fru Ministeren og svigerforældrene havde planlagt dagen rent kulinarisk ned til mindste detalje, mens jeg var i Nordatlanten og ingen gik sultne herfra. Dagen bød også på en god fodboldkamp på Bøgballe Friskole, hvor der blev svedt! Dejligt at tilbringe 12 timer fra 15 til 03 med gode venner!

Ingen kommentarer: